Perşembe, Ekim 04, 2007

Aylardan Ekim

Bir dergi var.
Belki gördünüz.
Agaclar.net

Görmeyen kaldıysa görmeli.

Size bu dergiyi önermek için güzel bir ay seçtim.
Bu ay benim ayım.
Her ne kadar yaşlanıyor olmaya itirazımız olsa da, yaşıyor olmayı severiz hepimiz.

Bundandır doğduğumuz ayın yaklaşmakta olan ölümü değil de yaşamı hatırlatır olması bize.

İşte bu yüzden kalan 11 ayı bir kenara iteler yaşamın kapısını araladığımız ayı çok severiz.

Yoktur öyle pırlantalar, arabalar, katlar hediye gelsin tutkum.
Her sene bu ay başka türlü hediyeler arayışı içinde olurum.
Bana sevildiğimi pahallı şeyler değil de benim ile ilgili detaylara dikkat etmişlik daha çok hatırlatır.
Demek şu detayı bol hayatta benim dikkatimi neler çekmekte biliyormuş o, dedirten şeyler.

Fakat kimi zaman teker teker bireylerin değil de evrenin hediyeleri olur bana. Kimileri tasadüfler der buna.
Benimse dilim tesadüf demeye varmaz. VArsa bile "hiçbir tesadüf anlamsız değildir," düşüncesini takarım elimdeki süpriz uçurtmasının kuyruğuna.
Ayrıca kayırılmış olma fikri hoşuma gider benim.
BEn ne şanssız insanım demekten pek bir nefret ederim. Çünkü hayatta hep tek anlar vardır ve kendini kendi sözlerinle lanetlemektense kendine şans yaftasını yapıştırmak daha revadır ....
Kimilerinin tesadüf dediği, benimse şansımın göstergelerinden saydığım şeyler bol çeşitlilik gösterir. Kİmi zaman bir gün evelinden kendi kendime sorduğum bir sorunun ertesi gün kucağıma düşmüş cevabıdir bu, kimi zamansa kendime almayı düşündüğüm bir şeyin isteğimden habersiz birisi tarafından bana hediye getirilmesi.
Bazense daha tuhaf yollar seçer hayat. Bir online dergi olup hayatımın sevinçler kutusuna bir artı daha koymayı tercih eder örneğin....
Sözün özü şu ki,
Kalemim ne zamandır hikayelerin renkli arenasında koşturmak istiyor. Günlük koşturmalarımdan zaman buldukçada beni dürtüyor, bir kenara iki kelam çiziktiriyor.
İşte bunlardan biri aylardan birinde kendi yolunu çizip ağaçlar dergisine gitti.
Gidiş o gidiş.
Unuttum gerisini.
Artık herkese bir yaş daha fazla söylemem gerekecek ay geldi.
Hediyesi mi?
Görmek için En başa dönüp linke tık demeli....

12 yorum:

Devletsah dedi ki...

Doğumgünün kutlu olsun Binnurcuğum... Ne zamandır sesin çıkmıyordu. Bu bahaneyle duymuş olduk :)

Bocuruk dedi ki...

Sevgili Binnur,
Nice yaşlara:) Sağlıkla, mutlulukla ve huzurla!
Sevgilerimle...

endiseliperi dedi ki...

binnur,
mutlu, sağlıklı, sevdiklerinle birlikte upuzun bir hayat dilerim.

sevgiler.

Alev dedi ki...

Dogum gunun kutlu olsun. Bu dergiyinin cok guzel forum sayfasi var. Arasira okuyorum bende :)

Adsız dedi ki...

Nice mutlu yaşlara Binnur..
Sevgilerimle..
Heep ama hep mutlu kal!!

Dergi önerin için teşekkürler..

NiNo dedi ki...

bayraminiz seker gibi gecsin nice bayramlari birlikte kutlayalim sevgilernice yaslara

Yaren dedi ki...

BAYRAMIN KUTLU OLSUN

Nalan Kaplan dedi ki...

Hayırlı bayramlar !

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun Sevgili Binnur! Ne güzel yazmışsın yine, ellerine sağlık! Bugün,
sitenden kopamadım, bir dahaki sefere ağaçlar.net'in linkini siteme ekleyeceğim!
Senin yazdıklarını, ysaşadıklarını ben de yaşıyorum bazen, çok şaşırıyorum, mutlu oluyorum, bir gün kafanda soru işareti ile dolaşyorsun, ertesi gün alakasızmış gibi görünen bir kaynaktan sorunun yanıtını alıyorsun!
Bazen küçük şeyler, insana yaşadığı günün tersliklerini ,tatsızlıklarını unutturuyor, yüreğini sevinçle dolduruyor! Oysa adı gibi küçücük şeyler bunlar bazen! Çok seviyorum o küçük sürprizleri, yaşamın tuzu, biberi bunlar, değil mi?
Sevgiler!

Binnur A. Ö. dedi ki...

tum dostların bayramı kutlu olsun..
tesekkur ederim.

bu arada mutlulukmutfakta, uzun ve beni mutlu eden mesajın icin cok tesekkur ederim. hayatı uzaktan uzaga ama aynı sekilde deneyimledigimizi bilerek yasamak ne güzel...

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Sevgili Binnur merhaba!
27 Ekim'de başlayacak olan Tüyap Kitap Fuarı'na imza günü için katılacak mısın, çok merak ediyorum, tanışmayı çok arzu ediyorum!
Yanıtını sabırsızlıkla bekliyorum!