Salı, Mart 07, 2006

Sobelendim....

Sweetkitchen Begüm'e teşekkür ederim, beni sobelemiş...


Yaptığım 4 iş

*Yüksek lisansım esnasında hem Dalaman hem de İzmir Adnan Menderes Hava limanlarında yer hostesliği
*Flash TV'de muhabirlik
*Turkish Daily News'de ve ona bağlı Probe dergisinde Muhabirlik ve Yazarlık
*Doğanata Özel Fatih İlköğretim okulu ve Futurekids'de Bilgisayar Eğitmenliği
5. yi de eklemezsek ayıp olur: BEgüm'ün dediği gibi Full time annelik (şu an)


Defalarca izleyebilecğim 4 film


*Çikolata (hayal gibi bir iş ve hayat felsefesinden - en çok da Julliet Binoche'dan dolayı)

*Amadeus (Tom Hulce'un çılgın ve tatlı Mozart tiplemesinden dolayı, Milos Forman'dan dolayı ve şüphesiz müziklerinden dolayı)

*Siesta (Miles Davis'e ait müziklerinden ve filmin ilginç metafizik yaklaşımından dolayı)

*İngiliz Hasta (Gerçekler arasında boğulmuş aşk hikayelerini anlatan gördüğüm en romantik film olmasından dolayı, yine J. Binoche'dan dolayı, Ve filmin beni 10 dakika ağlatacak kadar içime işleyen son sahnelerinden dolayı)

Yaşadığım 4 yer

İzmir
Dalaman
İzmit

İzlediğim 4 TV programı
ne yazık ki bir çok şey (daha az zaman ayırmalıyım)


Tatil İçin gittiğim 4 yer
Çeşme-Ildırı
Antalya

En sevdiğim 4 yiyecek
Profiterol
Çikolata
Beşamel soslu- ograten olmuş her şey
Sosis
(ekmek zaten seviyorum :))

Hemen şimdi olmak istediğim 4 yer

*Tabiki İzmir...Hisarönü-Kızlarağası hanı , ardından KEmeraltı'nda yapılacak bir tur, balık halinden alınmış taze balıklarla varılacak son durak Baba evi.
*İtalya'da bir yer, Mesela Roma'da Aşıklar Çeşmesi...
*Güney Amerika'da bir yer...Mesela Machu Pichu....
*Yunanistan- Santorini adası...

Sobelediğim 4 blogcu

Mantarci
Yemek ve Biz
Adaşım- Binnur'dan Türk Yemekleri
ve Asliberry

NOt: Bu güzel sobe fotoğrafını Latinos and Media project sayfasından aldım.. Posted by Picasa

3 yorum:

ZeYNeP dedi ki...

Canim ben bu sorulara vedazamani blogumda yanit vermistim. Tesekkur ederim yeniden.

Sevgilerimle.

Zeynep

Adsız dedi ki...

Miles Davis ve Marcus Miller'ın birlikte yaptığı Siesta albümü, şu an işyerimde, masamda duruyor. Filmin abartılı tutkusunu her ne kadar sevemediysem de o günden beri filmin müziği başucu albümüm oldu. Sabah çok erken saatlerde, sesini biraz açarak dinleme şansınız varsa, muhteşem.Ayrıca sitenden her zaman mis gibi ekmek kokuları geliyor. Çok hoş her şey. Eline sağlık.
Sevgiler.

Binnur A. Ö. dedi ki...

Sevgili Cİncin,
filmi seyrettiğimde 18 yaşındaydım ve tutku yogunluğu beni o zaman için rahatsız etmemişti. O zaman bu zamandır geriye kalan sadece müzikleri oldu ben de tabi...
Ekmek kokularının burnuna kadar gelmesine çok sevindim....GEl beraber olsun :)