Perşembe, Şubat 04, 2010

Hecha Dökme Demir Tencerede Ekmek....


Eşimle senelerdir bir hayalimiz var: Bahçesinde taş fırın olan bir ev.


Son 3 senedir bahçeli bir evde oturarak hayalin önemli bir kısmını yerine getirmişiz gibi gözüksede evin sahibi değil kiracısı olmamız nedeniyle işin fırın kısmı hala hayal gibi gözüküyor.


Olsun varsın, bir gün gelir o da olur.


--


Geçenlerde bir mail aldım. Dökme demirden tencereler yapan bir Türk firmasından.


Maili atan firma sorumlusu, bana ısıyı homojen bir şekilde dağıtması nedeniyle bariz lezzet farkı yarattığını anlattığı tencerelerinden bahsetmiş, denemek isteyip istemediğimi sormuş.


Bir süre maile cevap veremedim. Eğer olur dersem bana gönderilecek olan tencere ile yapacağım denemeden memnun kalmama ihtmalini düşündüm. Bu durumda içimdeki sesi susturamaz, doğruyu anlatırdım ama yapılmış jest karşısında da ezilirdim. Ancak firma sorumlusu oldukça emin ifadeler kullandığı için bir denemek istedim.


Onlar bana gönlümün kabarık bir ekmek mi, yoksa yassı bir ekmek mi yapmaktan yana olduğunu sordular. kabarık dedim. Ona göre bir dökme demir tencere (mini cook) bir kac gün içinde elimdeydi.


Tencerem elime geçinceye kadar dökme demir tencereler üzerine yaptığım araştırmalar açıkçası biraz içimi kararttı. Kimi zaman denizden geçen, kimi zaman çayda boğulan bir insan olarak tencerelerin ilk kulllanımdan önce yağlanıp saatlerce fırınlanacak olması her nedense içimde bir endişe yarattı. Öyle ya, saatler süren bir yoğurma, kabartma, tekrar yoğurma işlemi içeren bir ekmeği yapmaktan yana bir üşenmişiliğim yoktu ama, armut piş ağzıma düş durumlarına alışmış zamane tüketicileri olarak elime gelen bir aletin kullanıma hazır olmasını beklerdim.


Büyük bir heyecanla paketimi açıp da "Tüm Hecha ürünleri hijyenik koşullarda kullanıma hazır olarak paketlenmiştir" yazısını okuyunca üzerimden bir yük kalktı.


Hemen kolları sıvadım.


Kitabımdan rasgele bir sayfa açtım (sayfa 37) karşıma irmikli ekmek tarifim çıktı. Ekmek makinesinin hamur yoğurma programında yarım saat kardırdığım malzemeleri 1 saat kadar dinlendirdim, sonra tekrar yarım saat kardırdım. Ardından alıp mini cook tencereme koydum.


Tencerenin içinde de 2 saat kadar kabarmaya bıraktığım ekmeğimi fırına verip gerekli sürenin (kabuk rengine göre ayarlanan) sonunda çıkardığımda rejim mejim diye bir şeyin kalmayacağını anladım...


Sonuç tamamen dürüstçe söyleyebilirim ki mükemmel. Hani bahçemizde taş bir fırın olsa tahmin ediyorum sonuç aynen böyle olurdu. Yeni tenceremi gerçekten de çok sevdim, işte o yüzden yıkayıp kurulayıp (dökme demir tencerelere paslanmasınlar diye iyi bakmak gerekiyor), bir de tabir- i caizse sevip okşayıp yerine kaldırdım.....



Malzemeler:


1 kap su

1 kaşık zeytinyağı

1 çay kaşığı şeker

1 çay kaşığı tuz

1,5 kap un

1,5 kap irmik

1,5 çay kaşığı instant maya









133 yorum:

FİGEN KARAVAŞ dedi ki...

bende de var Hecha Tencerelerden ama hic aklıma ekmek yaomak gelmemişti:) Mutlaka deneyeecgim cok sağol canımmmmmmm,

Ellerine saglık,

Figen Karavaş

nalan dedi ki...

bu döküm tencerelere zaten yan yan bakmaktaydım.
bu ekmek sevdası öyle makine almakla bitmiyor, tam tersine o kısım sadece başlangıç :)
şu an her daim buzdolabımda ekşi mayam var, her seferinde mayalayıp saadet zinciri gibi bir kısmı alıp tekrar dolaba alıyorum mayalık olarak.
bir sonraki aşamada senin yaptığın şekilde maya saklamak var planlarımın arasında.

Binnur A. Ö. dedi ki...

figen ne kadar zaman oldu gorusmeyeli. bugun seni zeynep ile konustuk hatta (mutfak robotu)...Sende sagol canım. Sonucu bana da bildir olur mu...

Binnur A. Ö. dedi ki...

Nalan kesinlikle cok haklısın. Ekmek hamuruna bir kez bulaşan bir daha kurtulamıyor (gerçi kurtulmak isteyen kim :)) )

daimamutfak dedi ki...

ne güzel kabarmış..ellerinize sağlık..

fatoş dedi ki...

Merhaba

İnternette ekmek tarifi ararken sitenizi buldum. Daha önce hiç ekmek yapmadım. Şuan 6 aylık bir bebeğim var. Ona hazır ekmek yedirmek istemiyorum. Acaba bebekler için önerebileceğiniz bir tarif var mı?

Binnur A. Ö. dedi ki...

Merhabalar Fatoş Hanım,

Ekmek yapmaya başladığımda benim kızım da 1 yaşlarındaydı. Açıkçası evinizde yaptığınız her ekmek misler gibi ve tamaman her yaşa uygundur. En azından katkı maddesi olmadıgına eminsiniz. Ancak bebişiniz daha çok ufak, ek gıdaya muhtemelen yeni başlamış. Gerçi benim kızım 8-9 aylıkken bile simit kemirirdi ama bu her çocuk da aynı olamayabilir tabi.
Sevgilerimle

fatoş dedi ki...

Cevap için teşekkür ederim. Evet benim bebeğim çok küçük. Mesela 1 yaşına kadar kepeğin zararlı olduğunu okumuştum. Birde tuz yasak tabi. Beyaz unda çok faydalı olmadığını düşünürsek, çavdar yada tambuğday unlu ekmek tariflerini tuzsuz olarak deneyebilirim o zaman. Sonucu bildiririm bebeğim severse belki başka annelerede yardımcı olur.

Selen dedi ki...

Merhaba,salakca bir soru olacak belki ama ekmegi normal firinda tencerenin kapagini kapatip mi pisirdiniz?

Binnur A. Ö. dedi ki...

Hayır, estağfurullah :)
Normal fırında pişirdim ama kapak koymadan.

Nezaket dedi ki...

Binnur, hoş geldin... Tam da yazmıyor artık dediğimde yazını gördüm. Demir tavalar konusunda güzel yorumlar okuyorum kullananlardan, belki ben de yakın bir zamanda alırım. ellerine saglik. Sevgilerimle
Nezaket www.acikbufe.biz

Binnur A. Ö. dedi ki...

Nezaket merhaba,
o kadar yogun calısıyorum ki sorma. Ben bu blogu ilk kurdugumda calısmıyordum, kızıma bakmak icinaravermistim.Sonra kızım kreş yasına geldiginde tekrar calısmaya basladım, işte ondan sonra ipin ucu koptu.. mayine de ara ara gelecegim buralara.
Sevgilerimle.

şenay dedi ki...

Merhaba
Fırının ısısı konusunda bilgilendirirseniz çok sevinirim...Teşekkürler...

Binnur A. Ö. dedi ki...

Merhabalar,
Acıkcası fırın ısısını orta diye özetleyebilrim. Benim fırınım turbo fırın oldugu icin haddindne fazla ısınıyor, bu yuzden ben de ısıyı düşük tutrarak normal bir fırındaki orta ısıyı yakalıyorum.
Sevgiler

okuranne dedi ki...

benim de tüm tencerelerimi dökme demir tencereye çevirmek gibi bir hayalim var. çok pahalılar. buz yüzden daha başlayamadım bile.:)

Adsız dedi ki...

bende denedim enfes oldu..ben www.salud.com.trden aldım.
hatta facebook bağlantısıda war orda kampanyalar yapıyolar,www.facebook.com/saludcookware

nesrin dedi ki...

Ben de tencerelerimden cok memnunum ama firina henüz kullanmadim. Denmeli sevgiler...

nesrin dedi ki...

Ben de tencerelerimden cok memnunum ama firina henüz kullanmadim. Denmeli sevgiler...

DATLIM dedi ki...

Görüntü yeter :)yeme yanında yat cinsinden ama yerim affetmem elinize kolunuza sağlık

giganticbeach24 dedi ki...

merhaba dökme demir tencere ve tavaları dökme demir tencere linkinden satın alabilirsiniz.

MAVİ TUTKU dedi ki...

Evet şansıma kitabınız bana nasip oldu..emekleriniz için ve hediyeniz için teşekkür ederim.

Bu arada hayalinizin gerçekleşmesini diliyorum.

dökme demir tencere dedi ki...

dökme demir tencereler hakkında güzel ve faydalı bilgiler için teşekkürler..

akdenizkizi.blogspot.com dedi ki...

ekmekle ilgili en güzel anım küçükken dedem sıcak sıcak ekmek getirir...anneannemin yaptığı terayağı içine koyup erimesini izler çayla yerdik...

Unknown dedi ki...

Evlerde koku giderici ve havanın temizlenmesi, Mutfak, banyo ve penceresiz odaların havasının iyileştirilmesi, istenmeyen kötü kokuların giderilmesi için Ozon cihazlarından yararlanma.

Adsız dedi ki...

İndirimden faydalanıp aldığım hecha ürünlerinden biri (paella tavası) kullanım şartlarına uymama, bakımına çok dikkat etmeme rağmen 1-2 ay gibi bir sürede paslandı. Henüz kullanmaya başlamadığım diğer 2 ürünü iade etmek istediğimde, ömürboyu değişim hakkı deyip, paslanan ürünlerinizi değiştiriyoruz dediler. Yani demekki ürünleri sürekli paslanıyor bu tür şikayetler geliyor ve ben de sürekli paslanan ürün alıp vereceğim ömür boyu. Verdiğim onca paraya karşı aldatmacadan ibaretmiş herşey. Tüketiciler Derneğine başvuracağım, çevremde işyerimde anlatacağım. Lütfen bu aldatmacaya ortak olmayın. Teşekkürler, saygılar.

Binnur A. Ö. dedi ki...

uyarı için tesekur ederim. ancak ben 1 yılı askın bir suredir sahip oldugum tenceremde boyle bir sorun yasamdım. sıklıkla kullanmıyorum bilmiyorum bunun etkisi var mıdır.

bünyan dedi ki...

ellerinize sağlık teşekkürler...

BlogMame dedi ki...

http://www.blogmame.com/2011/06/blogger-ve-blogspot-yarsmas.html


Hmm. Şu linkte blogspot ve bloglar yarışması düzenliyorum. Katılımın çok olacağını düşünüyorum. Gerekli açıklama blog sayfamda mevcuttur. Bannerimizi sayfanıza eklersenizde olur eklemezsenizde ama mutlaka bekliyorum...

Davetlimsiniz... Teşekkürler.

Nükhet dedi ki...

binnur hn,

verdiğiniz tarifi hecha da deneyeceğim ancak malzemeyi heba etmeyeyim diye sorayım dedim. 1 kap 1 su bardağı mı yoksa 250 ml midir? Bir de turbo fırında kaç derecede yaptınız ekmeğinizi? Ekmek makinası almadan bu işi halletme peşindeyim. Umarım becerebilirim.
Teşekkürler,

Nükhet dedi ki...

Binnur hanım,

Tarifi denedim ancak hem kabarma olmadı( instant yerine kuru kullandım belki ondan) hem de ekmek tencereye yapıştı kazımak zorunda kaldım. Onun dışında lezzet süper ama dediğim gibi ekmek formunda bir ekmek alamadım sonuçta. Nedir eksik yaptığım?

evden eve nakliyat dedi ki...

cok süper :P

istanbul evden eve nakliyat dedi ki...

Ben böyle Mis kokulu Ekmek yemedim süper :P Serhat Soylu

fuat özdemir dedi ki...

gercek ekmek tADI BUNDA cok süper bişey

Unknown dedi ki...

evden eve nakliyat istanbul

istanbul ankara evden eve nakliyat
evden eve nakliyat

evden eve nakliyat
evden eve nakliyat



şehirlerarası nakliyat dedi ki...

çocukken özellikle ramazan aylarındaki pide ekmeğinin kokusu tadını aldım burayı görünce :) harika gerçekten

evden eve nakliyat dedi ki...

ellerinize sağlık arkadaşlar cok güzel yorumlarda bulunmuşsubnuz sişz

evden eve nakliyat dedi ki...

cok güzel elinize sağlık

evden eve nakliyat dedi ki...

güzel olmuş paylaşım için teşekkürler

Unknown dedi ki...

eskilere götürüyor insanı negüzel. elinize sağlık

istanbul evden eve nakliyat
evden eve taşımacılık
evden eve nakliyat
evden eve nakliyat
evden eve taşımacılık
şehirlerarası evden eve nakliyat

Unknown dedi ki...

http://www.acibademevdenevenakliye.com
Evden eve denince aşagıdaki işlemler aklımıza geliyor eşyaları alıp kamyona yerleştirilmesi . Ama görüldügü gibi öyle degil firmamız eşyaların toparlanması paketlenmesi arabaya yerleştirilmesi ve yeni eve kurulumuna kadar her şeyi titizlik yapmaktadır eşyalarınızın toplarsınız. Geri kalan tüm eşyalarınız tarafımızca toplanarak paketlenecek ve gidecekleri adrese doğru nakliye aracımız ile yola çıkacaklardır. Bir başka şehirde yeni bir hayat kurmanız için gerekli olan ilk adımı atmanıza yardımcı olacak olan ekibimiz yeni bir şehirde yeni evinize eşyaların taşınmasında da yanınızda olacaktır. Aynı zamanda sadece eşyalarınızın evinize taşınması değil aynı zamanda talebiniz halinde evinize yerleştirilmesi aşamasında da yardımcı olacaktır ve eşyalarınızın kısa süre içerisinde yeni evinize yerleştirmenize yardım ederek yaşanabilir hale getirecektir. Firmamız İstanbul tüm semtlerinde taşımacılık hizmeti vermekte bu semtlerden biri Acıbadem evden eve nakliyat semtidir

Unknown dedi ki...

istanbul izmir evden eve nakliyat firması olan Avrupa nakliyat hem şehir içi hem de şehirlerarası nakliyat hizmetlerini bünyesinde barındırmaktadır. Evinizi istanbuldan izmire taşımayı düşünüyorsanız Avrupa Nakliyat olarak size eniyi hizmeti sunmaya adayız . istanbul izmir nakliyat Bünyemizde her eşyaya uygun evden eve nakliye araçları mevcut .Bu araçlar kapalı çelikkasalı araçlardır ev eşyası için özel dizayn edilmiş, bir başka deyişle eşyaların çizilmesini önlemek ve olabilecek doğa olaylardan etkilenmesini önlemek amacıyla tasarlanmış araçlardır , Ayrıca bünyesinde tuzcuoğlu ve Hayri oğlundan çalışan uzman ekipler transfer edilmiştir . Evden eve nakliyat evinizi bir başka adrese taşımak istediğinizde size bir telefon kadar yakın olan firmamız en kolay şekilde evinizi taşıyabilmeniz için size yardımcı olacaktır. Biliyoruz ki pek çok kişi ev taşımaktan ve eşya toplamaktan hoşlanmaz. Ama Avrupa nakliyat olarak tüm bu sorumluluğu üzerimize alarak iztanbul İzmir arası evini taşıtacakları bu dertten büyük ölçüde kurtarmaktayız. Evinizi, eşyalarınızı en güvenilir şekilde taşımak için ekip arkadaşlarımız ile birlikte hizmet vermekteyiz. Ekip arkadaşlarımızın tamamı nakliye alanında uzun yıllardır çalışmakta ve bu konuda oldukça uzmanlaşmış kişilerden oluşmaktadır. Bu nedenle ekip arkadaşlarımıza güvenebilir ve eşyalarınızın sorunsuz olarak taşınacağından şüphe duymadan teslim edebilirsiniz. Evden eve nakliyatta sizin yapmanız gereken tek şey şahsi eşyalarınızı alıp işin içinden cıkmanızdır . istanbul izmir evden eve nakliyat Başka hiçbir eşya için kendinizi yormanıza gerek kalmayacaktır. Çünkü ekibimiz evinize gelerek tüm mobilyalarınızı demonte edecek ve hasar görmemesi adına paketleme işlemlerini gerçekleştirecektir. Diğer ev eşyalarınız da aynı şekilde paketlenmek sureti ile yeni yerlerine nakledilmek için hazır hale getirilir. Böylece hasarsız ve kusursuz bir nakliye işlemi için gerekli tüm hazırlıklar tamamlanmış olur. Nakliye aracımız da yine uzun yıllardır bu alanda hizmet vermekte olup aracın en güvenilir şekilde yeni yerine ulaşmasını da sağlayacağından şüpheniz olmamalıdır. Tüm bunlara ilave olarak eşyalarınız sigortalı olarak yeni adreslerine taşınacak olup eşyalarınızın taşımadan dolayı hasar görmesi durumunda firmamız tarafından mağduriyetiniz giderilecektir. istanbul izmir evden eve

Unknown dedi ki...

Evden Eve Nakliyat
Evden Eve Nakliyat
Şehirler Arası Evden Eve Nakliyat
Gebze Evden Eve Nakliyat
Darıca Evden Eve Nakliyat
Gebze Evden Eve Nakliyat
İzmit Evden Eve Nakliyat
Körfez Evden Eve Nakliyat
Çayırova Evden Eve Nakliyat
Darıca Evden Eve Nakliyat
Derince Evden Eve Nakliyat
Tuzla Evden Eve Nakliyat
Pendik Evden Eve Nakliyat
Kaynarca Evden Eve Nakliyat
Gölcük Evden Eve Nakliyat
Yahyakaptan Evden Eve Nakliyat
Bayramoğlu Evden Eve
Kurtköy Evden Eve Nakliyat
Kirazpınar Evden Eve
Şekerpınar Evden Eve Nakliyat
Aydos Evden Eve
Başiskele Eve Nakliyat
Gölcük Evden Eve Nakliyat

Unknown dedi ki...


<>Şehirlerarası Nakliyat
<>Şehirlerarası Nakliyat Şirketleri
<>Şehirlerarası ev taşımacılığı
<>Şehiriçi Taşımacılık<>
<>Şehir içi Nakliyeci
<>Şehirlerarası Evden Eve Nakliyat

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Askı Bandı dedi ki...

Müthiş Yorumlar :)

evden eve nakliyat dedi ki...

Ekmek yapmaya başladığımda benim kızım da 1 yaşlarındaydı. Açıkçası evinizde yaptığınız her ekmek misler gibi ve tamaman her yaşa uygundur. En azından katkı maddesi olmadıgına eminsiniz. Ancak bebişiniz daha çok ufak, ek gıdaya muhtemelen yeni başlamış. Gerçi benim kızım 8-9 aylıkken bile simit kemirirdi ama bu her çocuk da aynı olamayabilir tabi.
Sevgilerimle

beykoz evden eve nakliyat dedi ki...

Normal fırında pişirdim ama kapak koymadan.
www.sisli-evdenevenakliyat.biz.tr
www.tuzlaevdenevenakliyatr.com
www.beykozevdenevenakliye.com

Unknown dedi ki...

evden eve nakliyat
evden eve taşımacılık
evden eve nakliye
evden eve
evden eve nakliyat talep formu
evden eve nakliyat tavsiyeleri
evden eve nakliyat telefonları
ücretsiz ekspertiz hizmeti
eşya paketleme
eşya depolama
evden eve nakliyat fiyatları
istanbul evden eve nakliyat
evden eve nakliyat firmaları
Tokat Amasya Nakliyat Ambarı

Gaziantep evden eve taşımacılık dedi ki...

Hocam elinize sağlık faydalı bir beclink olmuş..
Gaziantep evden eve taşımacılık
Güneydoğu trans
şehirler arası evden eve
Kuran meali
Gaziantep evden eve
Gaziantep asansörlü
nizip evden eve taşıma
Kilis nakliye

İbrahim dedi ki...

http://www.izmirevdeneve.org
http://www.evdenevenakliyatbuca.net
http://www.evdenevenakliyatkarsiyaka.net
http://www.evdenevenakliyatbornova.net

http://www.izmirambar.org
http://www.atasunnakliyat.com.tr
http://www.izmirevdenevenakliyat.org
tavsiye edilen ev taşıma firmaları
çeşme ev taşıma
çeşme evden eve
şehirlerarası nakliyat
İzmir evden eve nakliye
ucuz ev taşıma
evden eve uygun fiyat
şehir içi ev taşıma
sigortalı ev taşıma İzmir
en iyi nakliyat İzmir
güvenilir ev taşıma
asansörlü ev taşıma
asansör kiralama
asansörlü ev taşıma
Balçova ev taşıma
bayraklı ev taşıma
Bergama evden eve
Bornova ev taşıma
Bornova asansörlü ev taşıma
Bornova asansörlü taşıma
Bornova en uygun ev taşıma
Bornova ev taşıma
Bornova evden eve nakliyat
Bornova evden eve taşıma
Buca asansörlü ev taşıma
Buca ev taşıma
Buca ev taşıma fiyatları
Buca evden eve
Buca ev taşıma
en iyi nakliyat firması
ev taşıma
ev taşıma Bergama
ev taşıma İzmir
ev taşıma Konak
İzmir ev taşıma
evden eve Buca
Buca ev taşıma fiyatları
Bornova ev taşıma
Bornova evden eve
Evden eve Balçova
evden eve Bayraklı
Bornova, evden eve
Karşıyaka evden eve
Gaziemir ev taşıma
Gaziemir evden eve nakliyat
İzmir evden eve
İzmir evden eve nakliyat
Karşıyaka asansörlü ev taşıma
Karşıyaka ev taşıma
kiralık asansör İzmir
konak evden eve taşıma
Konak nakliye
Menderes ev taşıma
nakliyat
nakliye
Narlıdere evden eve
sigortalı ev taşıma
sigortalı evden eve
Evden Eve Nakliyat
Ev Taşıma
Evden eve Taşıma
Şehirler arası nakliyat
Asansörlü ev taşıma

İbrahim dedi ki...

[URL]http://www.atasunnakliyat.com.tr[/URL]

sistemli dedi ki...

Belliki herkesi memleket özlemi sarmış..

Gazi Memleket

Etimesgut Halı yıkama dedi ki...

ıyı bır sıte

Etimesgut Halı yıkama dedi ki...

ıyı bır sıte

Adsız dedi ki...

Travesti, Ankara travesti,  Ankara travestileri, Çankaya Travestileri ve Kızılay travestileri, marjinal travesti platformlarında daha fazla yer almaktadır. Havaların ısınması, ekonomik kriz  ve aile problemlerini Ankara travestileri ve bir çok bireyi olumsuz etkiliyor. Marjinal hayatın zorlukları bu noktada travestileri ve partnerleri çok zorluyor.

bar blender dedi ki...

vortex pro bar blender serisi sitemizi ziyaret edebilirsiniz.
https://www.bumutfak.com/Vortex-Pro-Bar-Blender,PR-278.html

gaziantep web tasarımcı dedi ki...

gaziantep evden eve taşımacılık
gaziantep evden eve taşımacılık
gaziantep evden eve taşımacılık
gaziantep evden eve taşımacılık

Unknown dedi ki...

mardin evden eve taşımacılık,
mardin evden eve taşımacılık,
diyarbakır evden eve taşımacılık,

Unknown dedi ki...

gaziantep evden eve nakliyat,
gaziantep evden eve taşıma,
gaziantep evden eve taşımacılık,
gaziantep evden eve taşımacılık,
gaziantep asansör kiralama,
gaziantep asansörlü evden eve taşımacılık,

evden eve nakliyat dedi ki...

https://kocaeliguvennakliyat.com.tr/gebze-nakliyat.html
https://kocaeliguvennakliyat.com.tr/gebze-evden-eve-nakliyat.html
https://kocaeliguvennakliyat.com.tr/gebze-sehir-ici-nakliyat.html
https://kocaeliguvennakliyat.com.tr/gebze-sehirler-arasi-nakliyat.html
https://kocaeliguvennakliyat.com.tr/gebze-parca-esya-tasima.html
https://kocaeliguvennakliyat.com.tr/gebze-asansorlü-nakliyat.html
https://kocaeliguvennakliyat.com.tr/gebze-kucuk-nakliye.html
https://kocaeliguvennakliyat.com.tr/gebze-esya-depolama.html

sakarya dedi ki...

teşekkürler

www.konaktasnakliyat.com dedi ki...

www.sariyernakliye.com
www.acibademevdenevenakliye.com
www.konaktasnakliyat.com

www.konaktasnakliyat.com dedi ki...

www.istanbulsehirlerarasievdenevenakliyat.com

evden eve nakliyat dedi ki...

www.sariyernakliye.com
www.acibademevdenevenakliye.com
www.basaksehirevdenevenakliye.com

teşekkürler

evden eve nakliyat dedi ki...

Bu hizmeti titizlikle ve perefesyonelce yerine getirmek esyalara zarar vermeden de taşımak gerekir bu itinali gostermesen eşyalar tümü zarar görür deforme olup hiç bir ise yaramaz olur böylelikle musteri memnun kalmaz aksine şikayetçi olur sizler bir müşteriye gösterdiğiniz bu olumsuzlugu tüm müşterileri kayıp etmenize sagliyacaktir.

www.sariyernakliye.com

www.acibademevdenevenakliye.com

www.basaksehirevdenevenakliye.com

yunu dedi ki...

www.sariyernakliye.com
www.konaktasnakliyat.com
www.istanbulsehirlerarasievdenevenakliye.com
www.acibademevdenevenakliye.com
www.serifalievdenevenakliyat.com
www.gokturkevdenevenakliyat.com

yunus dedi ki...

SARIYER EVDEN EVE NAKLİYAT HİZMETLERİ
Günümüzün nakliyatçılık anlayışı artık son derece modern hizmetlerle şekillenmiş durumda. Sarıyer evden eve nakliyat olarak bizlerde bu moderniteye uygun dizayn ettiğimiz hizmetler çerçevesinde faaliyetlerimizi aralıksız sürdürüyoruz. Elbette ayrıcalıklı çalışmalarımız tamamen %100 müşteri memnuniyetini hedefliyor. Peki, nitelikli çalışmalarımızın arasında neler var ve hangi ayrıcalıklı hizmetler ile sizlere ulaşıyoruz? Sizleri daha fazla bekletmeden hemen konumuza geçelim;

ASANSÖRLÜ TAŞIMA www.sariyernakliye.com

yunus dedi ki...

https://www.sariyernakliye.com/

yunus dedi ki...

www.istanbulsehirlerarasievdenevenakliyat.com

kocaeli güven nakliyat dedi ki...

kocaeli güven nakliyat ile taşınmak artık hiç olmadığı kadar rahat. Kolay bir taşınma yapmak ve gerçekten konforlu bir evden eve nakliyat hizmeti almak için bizi tercih edebilirsiniz. Uzun mesafe ya da kısa mesafe olarak şehir içi ve şehirler arası evden eve taşıma işlemlerinizi yapıyoruz.
Kapalı sac kasa kamyonlar ile taşıma yapıyor, eşyaları kalın ambalaj malzemeleri ile sarıyoruz. mobilyalarınızı en iyi şekilde söküp takıyoruz.

evden eve nakliyat fiyatları dedi ki...

Fettahoğlu Nakliyat olarak 1996 yılından bu yana İstanbul’da hizmet vermekteyiz. İstanbul’un ilçesinden şehir içi olarak ya da şehirler arası olarak nakliye hizmeti vermekteyiz.

istanbul nakliyat dedi ki...

EFE TUR evden eve nakliyat Yıllardır evden eve taşımacılık yaptığı kişi ve kurumlarca bilinmektedir. Fakat EFE TUR nakliyat evden eve taşımaciligi öyle bir hale getirdiki evden eve esya taşımacılık artık çok daha kolay olmuştur.

" HER ŞEY ZAMANINDA " Sloganıyla yola çıkan EFE TUR evden eve eşya taşımacılığının kolay olması için taşıma esnasında ki her şeyi sıraya koymuştur..

İzmir evden eve nakliyat dedi ki...

İzmir Şehir İçi Nakliye siz değerli müşterilerimize izmir şehir içi nakliye ekonomik tutulmaktadır. Müşterilerimizin daima ne istediğini bilerek ve bunu göz önünde bulundurarak şirketimizde gelişim sağlamaktayız. Türkiye’de bir çok evden eve nakliyat şirketi arasında şirketimiz daima varlığını göstermektedir. İzmir şehir içi nakliyesi daima hassasiyet ve başarılı bir gözlem isteyen bir sektördür. İzmir Şehir İçi Nakliye Firması siz değerli müşterilerimize yaz , son bahar , ve kış aylarında devamlı olarak kampanyalar düzenlemektedir. Kalitenin tek adresi haline gelen şirketimiz sizlerin eşyalarına fazlasıyla önem vermektedir. Bu durum sebebi ile tüm eşyalarınızı sorunsuz özel paketleme yapmaktayız. İzmir evden eve nakliyat ücretleri emniyet mensuplarına ve ordu mensuplarına , şehit ailelerine , gazilerimize özel fiyat sağlanmaktadır.

izmir şehir içi nakliye
izmir şehir içi nakliye
Siz değerli müşterilerimize İzmir Şehir İçi Nakliye Fiyatları ekspertiz personellerimizin eşyalarınıza yapmış olduğu inceleme sonrası sizlere uygun fiyat hesaplanarak , sunulmaktadır. ”Diyelim yarın eşyalarınızı taşımak istiyorsunuz ? Zamanın kısıtlı olması bir çok taşıma şirketinin programı yoğun araçlara özel iş yazılmış durumda. Bu şirketimiz için hiç sorun değil araç filomuz daima siz değerli müşterilerimize hazır durumdadır. Siz saygı değer müşterilerimize olası durum amaçlı özel 1 araç ve ekibi ile birlikte hazır bulundurulmaktadır. İzmir Şehir İçi Taşıma şirketimiz tarafından profesyonel bir şekilde gerçekleştirilmektedir. Tüm eşyalarınıza streç flim , balonlu naylon , kraf kağıt ve bir çok malzeme ile özel kullanılmaktadır.

Gaziantep evden eve taşımacılık dedi ki...

çok güzel

Edward dedi ki...

If soil can grow crops, the food produced is nutritious. When soil lacks minerals, plants don't grow properly and may not produce their potential yield. Growing area does affect a food's iodine and selenium contents.Ryzex Male Enhancement

Edward dedi ki...

United States with multivitamin/mineral supplements being the biggest product category-and with an average of 500 new products launched each year. They're sold in many forms-for example, tablets, capsules, softgels, gelcaps, liquids, powders, and bars.Super Fast Keto Boost

Evden Eve Nakliyat dedi ki...

İstanbul evden eve nakliyat firmaları Ofis Villa Ev Taşıma Şirketleri şehirlerarası taşımacılık ve ... Ankara ve İzmir'e düzenli sevkiyat desteği sağlamaktadır.

Lara dedi ki...

Celaxryn RX Not every man needs a prescription level drug solution to address Erectile Dysfunction (ED) or male impotence. A combination of as those for male impotence and Erectile Dysfunction sufferers.

Sağlık Dükkanı dedi ki...

thanks
Sağlık Dükkanı

Avukat Katibi dedi ki...

thankyou.

Avukat Katibi

Oppo Forum dedi ki...

Türkiye'nin İlk Forum ve Blog Sitesi==>> <a href="https://www.oppotr.com><b>Oppo Forum</b></a>

hassan dedi ki...

Customer Helpline Australia up those greenbacks those folks who don't want it or can postpone it or avoid it need to act. First, we want to convince our flesh pressers that this us of a desires sustained public schooling with reference to the value of preventive fitness strategies. This must be a pinnacle priority and it has worked to reduce the range of U.S. Smokers as an instance. If prevention had been to take keep, it's far affordable to expect that those needing health care for the myriad of existence style engendered persistent diseases would lower dramatically. Tens of millions of usa citizens are experiencing these illnesses a long way in advance than in many years past and lots of this is due to negative lifestyles fashion alternatives. This change alone could unfastened up lots of cash to address the fitness care fees of those in dire want of treatment, whether or not due to an
https://customerhelplineaustralia.com/

timeofhealth dedi ki...

Keto Meal Plan frame, & how growing a bodybuilder "mentality" on your personal existence can literally skyrocket you into a degree of private health you never thought viable, while showing you the shortcuts in a way to get there! Sound proper? Heck, it sounds super to us, due to the fact we already understand how it is able to change YOU. http://ketomealplan.reviews/

Siyez Ekmeği Tarifi dedi ki...

Ekmek tariflerinizi severek okuyorum. Hemen kendime döküm bir tencere alıp ekmek yaptım. Gerçekten harika oldu. Çok teşekkürler.

Evden eve nakliyat dedi ki...

beykoz evden eve nakliyat kliteli ev taşıma


çekmeköy evden eve nakliyat kaliteli taşıma


ümraniye evden eve nakliyat kaliteli nakliye


kadıköy evden eve nakliyat hizmetleri


ataşehir evden eve nakliyat hizmeti

gebze evden eve nakliyat hizmeti

Sosyal İçerik Platformu dedi ki...

Sosyal içerik platformu

Endüstriyel Mutfak Servisi dedi ki...


https://www.beratendustriyel.com.tr/
Endüstriyel Mutfak Servisi olarak bloğunuzu beğendik.

endüstriyel mutfak servisi dedi ki...

teşekkür ederiz

Ranza modelleri dedi ki...

ranza modelleri olarak teşekkür ederiz

RanzaSepeti dedi ki...

Ranza sepeti olarak tebrik eder ve başarılarınızın devamını dileriz

Ranza Çeşitleri dedi ki...

ranza çeşitleri olarak tebrik ederiz

istanbul evden eve nakliyat dedi ki...

https://www.soytasnakliyat.com.tr olarak iyi çalışmalar

Evden eve nakliyat Ankara dedi ki...

evden eve nakliyat Ankara alanıyla ilgili en detaylı çalışmaları Damla Nakliyat firması sürdürmektedir. Hemen firma iletişim bilgilerine hizmet talebinde bulunun ve üstün kalite hizmetleri uygun fiyata alın.

Takubiya dedi ki...

kayseri evden eve nakliyat firmamız geniş araç filosu, deneyimli çalışanları ve 18. kat’a kadar uzanabilen dış cephe asansörü ile Kayseri Evden Eve Nakliyat’da kendini kanıtlamış ve Tüm Türkiye genelinde şahıs, kurum ve kuruluşlara yönelik şehir içi ve şehirler arası evden eve taşımacılık, evden eve nakliyat, kurum taşımacılığı, banka taşımacılığı, fuar taşımacılığı, ofis taşımacılığı ve depolama hizmetleri sunmaktadır. Bunun yanında asansör kiralama, asansörlü taşımacılık, eşya paketleme ve eşya depolama hizmetlerimiz de mevcuttur.

denizliesc dedi ki...

Sizler Her geçen gün güzel oluyor. takip etmekten mutlu oluyoruz.
denizli escort,
denizli escort,
denizli escort,
denizli escort,
denizli escort,

izmir evden eve nakliyat dedi ki...

Valla canım çekti :) izmir evden eve nakliyat

İstanbul Ofis Taşıma dedi ki...

https://www.ekincilernakliye.com/istanbul-ofis-tasima/

İstanbul ofis taşıma

istanbul eşya depolama dedi ki...

çok güzel bir site ve paylaşım. teşekkürler

Sancaktepe Evden Eve Nakliyat dedi ki...

Sancaktepe Evden Eve Nakliyat firması Evinkur Nakliyat, yeni nesil nakliye yöntemlerini kullanan ve sektörde 25 yılın üzerinde tecrübesi olan ve müşteri memnuniyetini ön planda tutan bir nakliyat firmasıdır. Firma; asansörlü, sigortalı ve garantili bir şekilde nakliyat hizmeti vermektedir. Firma sadece Sancaktepe’de değil Kartal’da da hizmet vermektedir. Firmadan teklif almak veya yaptığı örnek işleri incelemek için içeriğin sonundaki bağlantıya gidebilirsiniz. Tamamı tecrübeli ve alanında uzman personellerden oluşan Evinkur Nakliyat, Sancaktepe Evden Eve Nakliyat işinde alanında liderdir.

sinefocus dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
sinefocus dedi ki...

Tek Parça Full hd Film izle Vizyon Filmleri konusu,oyuncuları,yönetmeni hakkında haftanın en yeni Vizyon Filmi Tavsiye Dizi Film haberleri Sinemega.com' dan takip edin.

sinemega

kizloji dedi ki...

https://kizloji.com/0https://kizloji.com/lgbt-gercekleri-ve-8-konuda-yasadiklari-sorunlar/32021-07-14 08:40 +02:00https://kizloji.com/ananas-suyu-ne-ise-yarar-cinsellik-ananas-istegi-artiriyor/12021-07-14 07:59 +02:00https://kizloji.com/kurban-bayrami-tatili-9-gun-oldu/12021-07-13 17:38 +02:00https://kizloji.com/yeni-baslayanlar-icin-astronomi-astronomisine-nasil-baslanir-2021/12021-07-13 13:26 +02:00https://kizloji.com/bebeklerde-oksuruk-evde-nasil-tedavi-edilir-8-doga-yontem/22021-07-13 08:52 +02:00https://kizloji.com/limonun-arastirmaya-dayali-13-inanilmaz-faydasi/52021-07-12 18:00 +02:00https://kizloji.com/srebrenitsa-katliami-yil-donumu-temmuz-1995/02021-07-12 13:36 +02:00https://kizloji.com/cocuklarin-egitimi-icin-oyuncaklar-14-oyuncak/02021-07-11 20:12 +02:00https://kizloji.com/kizlarla-sohbet-etmek-icin-en-iyi-6-konu/82021-07-11 20:11 +02:00https://kizloji.com/nanenin-bedenimize-20-faydasi-cilt-sac-ve-saglik/22021-07-11 20:09 +02:00https://kizloji.com/2021deki-en-iyi-17-aloe-vera-losyonu/12021-07-11 20:08 +02:00https://kizloji.com/beyaz-ayakkabilari-dogal-temizleme-yontemleri-6-yontem/62021-07-11 20:04 +02:00https://kizloji.com/sosyal-icerik-sitesi-2021/52021-07-11 12:14

kizloji.com dedi ki...

https://kizloji.com/saclariniz-sik-sik-karisiyor-mu-iste-size-cozumu/12021-03-14 15:39 +02:00https://kizloji.com/kac-kalori-yakmaniz-gerektigini-ogrenmek-ister-misiniz/02021-03-14 01:27 +02:00https://kizloji.com/elektronik-cihazlarinizi-yeni-gibi-yapmak-temizlemek/02021-03-14 01:24 +02:00https://kizloji.com/depresyon-ile-kis-aylarinda-nasil-bas-edilir/02021-03-14 01:22 +02:00https://kizloji.com/folik-asit-eksikliginde-vucudumuzun-tepkileri-nelerdir/82021-03-14 01:22 +02:00https://kizloji.com/bilim-insanlarinin-uzerinde-calistigi-projeler/92021-03-14 01:17 +02:00https://kizloji.com/dus-icin-vakti-olmayanlara-ozel-ipuclari/82021-03-14 01:17 +02:00https://kizloji.com/ucuz-ve-kaliteli-urunler-arasindaki-farklar/22021-03-14 01:16 +02:00https://kizloji.com/camasir-makinenizi-bozabilecek-8-hata/02021-03-14 01:16 +02:00https://kizloji.com/dekorasyon-icin-kullanilacak-7-urun/02021-03-14 01:16 +02:00https://kizloji.com/kiskanc-esinden-bosandi-ve-dunyayi-gezdi/02021-03-02 11:07 +02:00https://kizloji.com/murekkep-ve-boya-olmadan-muz-kabugunu-tuvale-donusturdu/02021-02-13 15:41 +02:00https://kizloji.com/omuzlari-rahatlatan-ve-gunluk-stresi-azaltan-egzersizler/02021-02-13 15:26 +02:00

Çolakoglu nakliyat dedi ki...

istanbul evden eve nakliyat Profesyonel ev taşıma

Torunlar Nakliyat dedi ki...


www.sistemdepolama.com
www.umraniyenakliye.net
www.kartalnakliyat.net
www.cekmekoynakliyat.net
www.atasehirnakliye.net
www.kadikoynakliyat.org
www.gokturknakliye.com

Atlas Movers dedi ki...

uluslararası evden eve nakliyat
uluslararası kargo
almanya ev taşıma
uluslararası mobilya taşıma
yurtdışı ev taşıma
uluslararası zati eşya taşımacılığı
uluslararası ev taşıma

En İyi İstanbul Nakliyat dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
En İyi İstanbul Nakliyat dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
istanbul izmir nakliyat dedi ki...

İstanbul Aydın Evden Eve Nakliyat

Yamaç Nakliyat dedi ki...

Yamaç nakliyat olarak şehir içi ve şehirler arası nakliye hizmetlerini profesyonel şekilde gerçekleştiriyoruz. En uygun fiyat teklifleri ile Bakırköy nakliye hizmetlerini gerçekleştiriyoruz.

Bakırköy nakliyeciler, Bakırköy evden eve nakliyat, Bakırköy kamyonet nakliyat, Bakırköy nakliyeci, Bakırköy taşımacılık

Unknown dedi ki...

Kartal Evden Eve Nakliyat
http://soyderenakliyat.com/

Unknown dedi ki...

http://soyderenakliyat.com/

Gebze evden eve nakliyat dedi ki...

evden eve nakliyat

Nakliyat dedi ki...

ev taşımacılar her yerde

Şehirler arası nakliyat dedi ki...

Şehirler arası evden eve nakliyat

Kars Haber dedi ki...

Her yerde Kars

Parça eşya taşıma dedi ki...

https://zorlunakliyat.com/parca-esya-tasima/

Parça eşya taşıma

evden eve nakliyat dedi ki...

İstanbul evden eve nakliyat Ülkemizde nakliye sektörü ve taşımacılık ile ilgili bir standart bulunmamasına rağmen, firmamız Hekimoğlu evden eve nakliyat sektör içinde edinmiş olduğu tecrübelerini, uluslararası standartta hizmet verdiği müşterileri ile birlikte bir standarda oturtmuş ve ülkemizde henüz “Nakliye Hizmeti” ile ilgili bir eğitim kurumu olmamasına rağmen personeline vermiş olduğu teknik bilgi ve sektörün gerektirdiği tutum ve davranışlar açısından sektöründe eğitimci olmuştur.

https://www.hekimogluevdenevenakliye.com/

anıl kaya dedi ki...

İzmir evden eve nakliyat sektörünün en önde gelen firmalarından olan Anka nakliyat firması şehirde sizlere sunduğu profesyonel hizmetler sayesinde adını duyurmuştur.

AKDENİZ ESKPRES dedi ki...

www.akdenizekspres.com.tr firmamız uzman kadromuzla eşyalarınızı güvenle taşıyoruz. Taşıma alanında size destek olan şirketimiz eşyalarınızı en iyi şekilde hizmet sunan firmamız profesyonellikle sunuyoruz. Antalya ev taşıma sektöründe güvence altında eşyalarınızı taşıyan firmamız eşyalarınıza hasar vermeden teslimatını yapıyoruz. Bunun içinde eşyalarınızı paketlemesi ve özel ambalajlamasını yapıyoruz. Antalya nakliyat taleplerinizde ayrıca modülatör asansör sistemi ile eşyalarınızı rahatlıkla taşıyoruz. Taşıma alanında ayrıca sigorta yapan firmamız eşyalarınıza ayrı önem vermektedir. Sizlerde eşyalarınızı güvence altında taşınmasını isterseniz firmamızla iletişim kurarak profesyonel destek alabilirsiniz.

Anadolu Yakası Evden Eve Nakliyat dedi ki...

Anadolu Yakası Evden Eve Nakliyat firması olarak eşya taşıma işlemlerinizi kolaylaştırıyoruz. Firmamız uzun yıllardır bu sektörde bulunmaktadır. Bu sektör içerisinde en iyi evden eve nakliyat hizmetini sizlere sunmaya gayret göstermektedir. Eşya taşımacılığında referansları ve birikmiş iş ahkı olarak sizlere profesyonel şekilde hizmet sağlıyor. Anadolu yakası nakliyat işlemleri için genellikle siz değerli müşterilerine hizmet sağlamaktadır. Firmamız zor olan işinizi sizlere kolay bir şekilde gerçekleştirmek için en iyi şekilde ekipmanlara sahiptir. Taşınma işiniz için bizi tercih ettiğiniz zamandan sonuna kadar sizinle ilgilidir. Eşyalarınıza zarar gelmemesi için uzmanları expretiz göndermektedir. Evden eve nakliyat ihtiyaçları için gereken tüm malzemeler firmamız tarafından karşılanmaktadır. Anlaşmaya bağlı olarak evdeki kırılacak ufak eşyalarınızın toplamasını yapabiliyoruz. Uzman kadrolarımızla artık taşınmak , çok kolay. Eşya taşımada hızlı ve pratik çözümler sunuyoruz.Anadolu yakası evden eve nakliyat olarak merkezimiz Çekmeköy'de bulunmaktadır. Avrupa yakasından nakliyecilerle biliyorsunuz köprü masrafları yüzünden çok daha maliyetlidir. Sizin için kendi yakanızda sizin nakliyeciniz olarak eşyalarınızı taşıyoruz.
https://anadoluyakasinakliyat.com/

Şehirlerarası Nakliyat 0538 528 32 38 TÜRKİYE dedi ki...

kayseri evden eve nakliyat
Hacılar nakliyat hizmetleri için
“Neden bizi tercih etmelisiniz? Bizi tercih etmek için birçok nedeniniz var.
İşin bilincinde bir işletme anlayışı İşe uygun temiz ve düzenli bir
çalışma mekanı Hızlı ve güvenilir hizmet Emsallerine göre en uygun evden eve nakliyat fiyatı
Güler yüz, saygı ve hürmet İşin başından sonuna kadar kurumsal kalite yönetimi”

Çolakoglu nakliyat dedi ki...

Kolay Taşın ile ev ve ofis eşyaları artık güvende

Şehirlerarası Nakliyat 0538 528 32 38 TÜRKİYE dedi ki...

şehirlerarası anakliyat

Adsız dedi ki...

https://www.ottomannakliyat.com/

gaziantep evden eve dedi ki...

çok iyi bir hizmet evden eve nakliyat gaziantep

Antalya Nakliyat Şirketleri dedi ki...

www.evdenevenakliyeantalya.com firmamız 63 senelik nakliye tecrübemizle eşyalarınızın transferinizi yapmaktayız. Taşıma işlemlerinde özmal araçlarımızla eşyalarınızı garantili ve en iyi şekilde nakliyesini yapmaktayız. Antalya evden eve nakliyat işlemlerinde uzman kadromuzla sizlere hizmet sunmanın gururunu yaşamaktayız. Taşıma alanında öncü firmamız nakliye alanında birinci sınıf hizmetler ile sizlere işlem sunmaktayız.
Evden eve nakliye Antalya işlemlerinde kaliteli ve kurumsal işlemlerimizde ev, ofis, depolama işlemleri sizlerin taleplerinizi karşılamaktayız. Antalya taşıma alanında ayrıca asansör kuran firmamız bu sayede kısa sürede yeni adresinize nakli yapılmaktadır. Asansörlü Antalya nakliyat işlemlerinde eşyalarınıza hasar vermeden sizlerde asansörlü taşıma hizmetimizden yararlanabilirsiniz.

istanbul nakliyat dedi ki...

Uzman çalışanlarımız, yeni nesil araçlarımız ile size hizmet etmekten memnuniyet duyuyoruz. Bizimle çalışarak kusursuz taşımacılık hizmetleri mümkün. Kaliteden asla ödün vermiyoruz. Gelin sizde mutlu müşteriler arasına katılın. <a href="https://www.kaplanlarnakliyat.com/sehirler-arasi-nakliyat-fiyatlari-ev-esyasi-tasima/>şehirler arası nakliyat</a> firması Kaplanlar Nakliyat.

frt dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
frt dedi ki...

Alanında gerçekten uzman bir firma olarak yeni nesil araçlarımız ile 7/24 hizmet. Firmamız çalışarak kusursuz taşımacılık hizmetleri mümkün. Kaliteden asla ödün vermiyoruz. Gelin sizde mutlu müşteriler gibi sizde memnuniyet duyacaksınız. şehirler arası nakliyat firması Kaplanlar Nakliyat.

istanbul nakliye dedi ki...

Şehirler arası eşya taşıma denince akla ilk biz geliriz. Bunun nedeni kalite ve güvendir. Sizde bu kaliteyi ve güveni sonuna kadar hissedeceksiniz.

Çolakoglu nakliyat dedi ki...

evden eve nakliyat
istanbul evden eve nakliyat
ofis taşımacılığı
ev eşyası depolama
istanbul izmir evden eve nakliyat

asdfasdas dedi ki...

https://habersonik.com/genel/teknoloji-dunyasinin-egitici-ve-haber-icerikleri-icin-yeni-adres-uffak-com/

https://habernerde.com/genel/teknoloji-dunyasinin-egitici-ve-haber-icerikleri-icin-yeni-adres-uffak-com/

https://analizgazete.com/uffak-teknoloji-haberleri-ve-guncel-gelismeler-hakkinda-bilgi-edinin/

https://pv3.org/genel/uffak-teknoloji-haberleri-ve-guncel-gelismeler-hakkinda-bilgi-edinin/

https://rebrand.ly/uffak

https://rebrand.ly/sosyalicerikplatformu

https://cutt.ly/sosyalicerikplatformu https://cutt.ly/uffak